Wanneer zit je goed bij Gezonde Relatie met Eten?

Wanneer ben je 'op het juiste adres' bij
Gezonde Relatie met Eten?

Als eerste wil ik een eventueel misverstand uit de weg ruimen: Gezonde Relatie met Eten is NIET een of andere afslankmethode of dieet!

MAAR wat zeker heel goed mogelijk is, als je stopt met emotie eten / eetbuien als vanzelf gewicht gaat verliezen. Je lichaam zoekt haar natuurlijke gewicht wat bij haar hoort. Toch is 'afvallen' niet het primaire doel.

Jij bent hier op het juiste adres als:

  1. je vrijwel continue bezig bent met voeding, en dan vooral of het 'wel of niet goed is voor je lijn'.
  2. Je bent vaak 'op dieet' of 'aan de lijn'. En als je niet lekker in je vel zit, ga je dat onaangename gevoel verdoven met eten.
  3. Ook ben je ontevreden over je eigen lichaam.

Je bent je strijd met eten meer dan zat

  • Je bent er nu klaar voor om hier nu ècht verandering in aan te brengen. 
  • Je bent bereid de weegschaal niet langer jouw leven te laten dicteren.
  • Je bent er klaar voor om de teugels van 'de controle over eten' te laten vieren. 
  • Ook wil je leren omgaan met die negatieve gedachten en gevoelens over je lichaam.

Het kan anders!

Na 22 jaar persoonlijke ervaring met emotie eten en eetbuien bereikte ik een emotioneel dieptepunt.

Ik besloot definitief het roer om te gooien en ging onderzoeken waaròm ik steeds zonodig van mezelf op dieet moest en waardoor mijn obsessie met eten werd gevoed.


Na 5 jaar onderzoek heb ik het 9 stappenprogramma ontwikkeld en het boek 'Harmonieuze relatie met eten in 9 treden - herken, erken èn accepteer je emoties!' geschreven. Vervolgens heb ik het GEEF-model ontwikkeld; het 4 concrete stappenplan 'Eet je emoties niet weg. GEEF ze de ruimte!'


Daarmee help ik vrouwen weer op een een normale manier met eten om te kunnen laten gaan.

  • Ze er weer van kunnen genieten zonder zich ervoor te schamen of schuldig erover te voelen.
  • Ze zichzelf niet langer straffen met 'op dieet te zijn' of 'aan de lijn te doen'.
  • Ze zichzelf niet meer hoeven uit te hongeren, niet meer hun favoriete voedsel hoeven te ontzeggen omdat dat dit 'slecht is voor de lijn' of 'niet mag van het dieet'.
  • Als ze oud zijn en terugkijken op hun leven geen spijt hebben dat ze veel energie, tijd en geld hebben verspild aan diëten en lijnen.
  • Ze zichzelf èn hun lichaam accepteren zoals die is, al zou dat een maatje meer.

Mag ik jou helpen?

Kijk bij 'Zelfhulp' voor de tools waarmee jij jezelf

kunt helpen

En via 'Online coaching'

geef ik jou persoonlijke begeleiding