E-book Eerste Hulp Bij Snaaien

Gratis e-book 'Eerste Hulp Bij Snaaien'

gratis e-book

Stress eten, eetbuien, eten van 'troostvoedsel', eten uit verveling, emotie eten...al het voedsel dat je in je mond propt en waarvan je weet dat je er later spijt van krijgt.


En vandaag ga je leren hoe daarmee te stoppen!


Ik ben Klaziena, gewichtsconsulente en mental coach. Zelf noem ik me bij voorkeur eetrelatie coach :)

Ook ben ik ervaringsdeskundige met emotie eten en eetbuien.


Samen gaan we de behoeften ontdekken achter jouw snaaigedrag, zodat je weer de controle krijgt. 


Ik weet hoe het is om te strijden en te eten op een manier die je niet helpt èn dat het echt mogelijk is om dit positief te veranderen.

Eerste Hulp bij het beheersen van snaaibuien

Ik krijg zo vaak te horen van vrouwen dat het voor een periode allemaal goed gaat met het 'beheersen' van de trek of dat ze een tijdje 'goed' kunnen eten, maar dan gaat het ineens fout. 


Met dit gratis e-book wil ik je, bijna letterlijk, eerste hulp geven op het moment dat je een snaaibui dreigt te krijgen, of er net in zit.

eerste hulp bij snaaien

Met dit e-book ontdek je:

  • De 8 meest voorkomende oorzaken van snaaibuien
  • Wat ECHT achter jouw snaaigedrag zit
  • 4 eenvoudige stappen om te stoppen met snaaien

Bij dit e-book ontvang je 3 bonussen

  • BONUS 1: Hoe dealen met … snaaibuien
  • BONUS 2: 4 manieren van zelf-massage die je helpen bij je behoefte om te gaan snaaien
  • BONUS 3: Hoe stoppen met het saboteren van je eetgedrag als je ‘teleurstelling’ voelt

Wat anderen zeggen over dit e-book

"Inderdaad waar...het zijn echt 4 eenvoudige stappen, die nog werken ook :)"


Miriam C.

  • "Helemaal súper en handig.

    Zó waar wat je schrijft, ik ga hier zéker mee aan de slag."


    Annelies A.

  • "Ik kon gelijk aan de slag met de stappen en vele tips :) Klaziena, bedankt dat je dit e-book in mijn leven hebt gebracht!"


    Karin de B.

  • Hartelijk dank voor het e-book met daarin de 4 stappen. Heb het aandachtig en met veel plezier gelezen. Heel herkenbaar.

    Ik wil je nogmaals danken!


    Halima K.

  • After changing the amount of text in a slide, the height of the slider might seem a little off. In the live version of your webpage it will look perfectly!

    Heb jij ooit een eenvoudig stappenplan willen hebben om een moment van 'Ik moet nu chocolade hebben' in

    'Ik heb geen chocolade nodig, maar ... is wat ik werkelijk nodig heb'.


    Dan heb ik hier voor jou mijn eenvoudige 4-stappenplan waarmee je dat kunt bereiken. Met deze 4 stappen wordt je je bewust van je behoefte om te gaan snaaien en ermee te stoppen voordat het begint.


    De 4 stappen in het e-book 'Eerste Hulp Bij snaaien' is een eenvoudige formule die je binnen een paar minuten geleerd hebt en eindeloos kunt toepassen.

    Wanneer en waarmee helpt dit e-book jou?

    Bij welke problemen helpt dit e-book jou?

    1. Wanneer je gaat snaaien als je onaangename emoties ervaart, zoals verveling, stress, teleurstelling, enzovoorts.
    2. Wanneer je je schuldig voelt als je dieet (weer) faalt.
    3. Wanneer je je 'gevangen' voelt in 'eten' of 'niet eten'; de hele dag denkt aan 'eten'.
    4. Als je van het ene naar het andere dieet hopt en daarmee wilt stoppen.

    Hoe helpt dit e-book jou?

    • Het helpt bij het vinden van nieuwe, betere, effectievere manieren om de gevoelens te krijgen die je WERKELIJKE BEHOEFTEN bevredigen.
    • Het geeft je dé snelle oplossing om je eetgedrag op te merken.
    • Uit je hoofd vol emoties weer terug te komen in je lichaam en te ontspannen.
    • Hoe om te gaan met snaaibuien.
    • 4 manieren van zelf-massage die je helpen bij je behoefte om te gaan snaaien.
    • Hoe stoppen met het saboteren van je eetgedrag als je ‘teleurstelling’ voelt

    Wie zit achter dit e-book?

    Hoi :)

    Mijn naam is Klaziena Waerts, gewichtsconsulente en mental coach, geboren in 1976 te Utrecht.

    Met trots noem ik mezelf eetrelatie coach :)


    Ook ben ik ervaringsdeskundige (22 jaar) met emotie eten en eetbuien.

    Ik weet hoe het is om te strijden met voedsel en te eten op een manier die je niet helpt èn dat het echt mogelijk is om dit positief te veranderen.


    Samen gaan we de behoeften ontdekken achter jouw snaaigedrag, zodat je weer de controle krijgt.

    Klik hier als je meer over mij wilt weten (opent in apart, nieuw scherm.)

    Klaziena Waerts

    Ik heb zelf meer dan 20 jaar ongewenst eetgedrag ervaren, in de vorm van emotie eten en eetbuien. Ook heb ik in mijn vroege puberjaren een paar jaar op het randje van anorexia geleefd. En boulimia is mij ook geen onbekend terrein.


    En het is...even heel plat gezegd 'zwaar klote'.


    Maar door ruim 5 jaar van onderzoek en van alles (theorieën, oefeningen en tests) op mezelf uit te proberen, heb ik ontdekt hoe mijn relatie met eten weer gezond te maken.


    Nu eet ik gewoon wat ik wil, geniet er echt van èn ik voel me er niet schuldig over. Dit gun ik jou ook!


    Dit e-book geeft je een eenvoudige 4-stappen manier om je uit die ongewenste plek van 'ik moet nu eten, want mijn emoties hebben de controle over me' en terug te komen in de bestuurdersstoel.


    Je voelt:

    • je rustiger
    • je meer in controle
    • je in staat om te genieten van eten
    • geen angst om te (gaan) eten

    Vraag hieronder jouw gratis exemplaar aan van het
    e-book 'Eerste Hulp Bij Snaaien'